Direktlänk till inlägg 22 maj 2010

Gårdages Bm-besök

Av Sara - 22 maj 2010 03:23

Gårdagens besök hos Bm..

v 37+0 (35+0)

Blodtryck 125/80 (125/75)
Hjärtljud 140 (142)
SF-mått 37 (36)
Läge: huvud långt ner, fixerad (huvud ner, fixerad)
VU: Cervix 1 cm, mjuk, modermunnen öppen 2 cm


Å varför sitter jag här nu för då? Jo, för att jag har värkar och kan inte ligga kvar i sängen  .. Har ingen aning om hur ofta dom kommer, men har vaknat ngr ggr inatt och fått stöna/andats mig igenom dom.. Så nu tröttnade jag på att ligga i sängen, men då gör väl värkarna det oxå..



 
 
Karin

Karin

23 maj 2010 06:00

Oj!! värkar? då kanske det kan bli bebbe väääldigt snart då. Eller så luras den bara ;-)
Håller tummarna!

http://gemini.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Jessica Mörk

24 maj 2010 09:20

Hur går det? Fortsätter värkarna? Har du åkt in?

Åh, vad spännande!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 31 augusti 2011 21:12

Har precis anmält mig att testa en ny bilbarnstol, AKTA Graco BeLogic.. För er som också är sugna på att testa den så kan ni gå in på http://smartsontestpilot.se/belogic/bli-testpilot/..   Lite info om stolen.. AKTA GRACO BeLogic är en bakåtvä...

Av Sara - 14 augusti 2011 14:17

Här är det värsta sjukstugan just nu.. Först ut var Alexander i onsdags med 40 graders feber å ryggont.. Sen kom Melvin i fredagsnatt med 40 graders feber, och nu är det min tur med tvärtjock hals, näsa och bihålor.. Jag är nästan död, känns det som....

Av Sara - 5 augusti 2011 18:22

Alltså, det här går inte längre.. Jag är urusel på att blogga :).. Det har gått 2,5 månad sen mitt senaste inlägg.. Å ja, vad säger man om det..   Har iallafall haft en helt underbart skön sommar med besök i Gbg och sen hemmaplan, mycket bad osv ...

Av Sara - 24 maj 2011 09:42

Vid mitt sista inlägg använde jag mig av rubriken skamligt, eftersom det hade gått så lång tid sen jag bloggade sist.. Å dessvärre måste jag nu åter igen använda mig av samma rubrik.. Det är helt sjukt vad tiden går, och jag får liksom inte riktigt i...

Av Sara - 20 februari 2011 10:22

Det här är sjukt, men jag har inte bloggat på länge.. Så länge att jag tom hade glömt bort mitt eget lösenord :).. Då är det verkligen illa.. Men tiden finns inte längre, eller jo, om jag skulle vilja så skulle det finnas tid.. Men det är så mycket a...

Ovido - Quiz & Flashcards