Alla inlägg under februari 2011

Av Sara - 20 februari 2011 10:22

Det här är sjukt, men jag har inte bloggat på länge.. Så länge att jag tom hade glömt bort mitt eget lösenord :).. Då är det verkligen illa.. Men tiden finns inte längre, eller jo, om jag skulle vilja så skulle det finnas tid.. Men det är så mycket annat jag prioriterar just nu, att bloggen blir grovt åtsidosatt.. Å så kommer det säkert vara ett tag framöver..


Nåväl, Melvin har nu hunnit bli 8 mån.. En aktiv kille som tar sig fram över allt, går runt bord o dyl med stöd, har 5 tänder å ler så fort ngn tittar på honom.. Ett riktigt litet charmtroll, men som även har sämre dagar, eller nätter ska jag kanske skriva.. Han har nämligen en förmåga att stöka runt på nätterna, vilket mellan varven ger en väldigt trött mamma, men jag försöker att tänka att varje natt är en natt närmare en normal sömn :)..


Jag har också tagit tag i mina graviditetskilon som är kvar, så det är Friskis&Svettis som gäller för mig.. Målet är att träna 3 ggr/vecka, å sen ta långpromenader 2 ggr/vecka.. Å det är svårare än vad man tror att lyckas med det, det ska klaffa med både barn, friskhet å en massa annat.. Att börja träna med en liten bebis, är inte alls samma sak som att göra det med tonårsbarn.. Då kan man ju dra iväg precis när som helst.. Men jag gör iallafall så gott jag kan.. Dessutom har jag hittat min grej, afrodans.. Hur sjukt kul som helst, och jag ser framemot när jag kan gå nästan gång.. Har dragit på mig en förkylning, som lär bli bättre först.. Men sen så :)..


Får se när vi ses nästa gång :).. Tjingeling!!

Skapa flashcards