Alla inlägg under november 2010

Av Sara - 12 november 2010 08:39

Jag älskar dig så obeskrivligt mycket, och har gjort sedan när du låg i magen. Sedan den dagen du visade dig som ett blått plus på en sticka har kärleken bara växt. Nu har du funnits hos mig i snart 5 månader. Dina syskon formligen avgudar dig, och du ger oss så mycket glädje och kärlek tillbaka.


Tänk att du har förändrat mitt och en massa andra människors liv. Jag kan sitta och titta på dig i evigheter när du leker, sover i min famn, allt du gör. Dagligen frågar jag mig själv hur något kan vara så vackert och underbart som du är. Jag kan hålla din lilla hand i min och tänka att du är min, en helt perfekt liten människa. Så mjuk, varm och go, älskad och beundrad av så många.


Mammas finaste Melvin ♥!


     

Ovido - Quiz & Flashcards