Direktlänk till inlägg 14 augusti 2011

Sjukstuga

Av Sara - 14 augusti 2011 14:17

Här är det värsta sjukstugan just nu.. Först ut var Alexander i onsdags med 40 graders feber å ryggont.. Sen kom Melvin i fredagsnatt med 40 graders feber, och nu är det min tur med tvärtjock hals, näsa och bihålor.. Jag är nästan död, känns det som.. Lite feber på det här och jag är verkligen död..


Nåja, Alexander är iallafall frisk, och Melvins feber ligger idag på "bara" 39,6.. Som tur är så har jag både Alvedon och Ipren som han får, nackdelen är väl att nu när jag är nära döden så blir ju han jättepigg när febern går ner och vill leka hela tiden.. Som tur är så har jag Felicia som roar honom en hel del.. Och snart ska jag få krypa ner i sängen och kurera mig.. Iallafall ngr timmar..

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 31 augusti 2011 21:12

Har precis anmält mig att testa en ny bilbarnstol, AKTA Graco BeLogic.. För er som också är sugna på att testa den så kan ni gå in på http://smartsontestpilot.se/belogic/bli-testpilot/..   Lite info om stolen.. AKTA GRACO BeLogic är en bakåtvä...

Av Sara - 5 augusti 2011 18:22

Alltså, det här går inte längre.. Jag är urusel på att blogga :).. Det har gått 2,5 månad sen mitt senaste inlägg.. Å ja, vad säger man om det..   Har iallafall haft en helt underbart skön sommar med besök i Gbg och sen hemmaplan, mycket bad osv ...

Av Sara - 24 maj 2011 09:42

Vid mitt sista inlägg använde jag mig av rubriken skamligt, eftersom det hade gått så lång tid sen jag bloggade sist.. Å dessvärre måste jag nu åter igen använda mig av samma rubrik.. Det är helt sjukt vad tiden går, och jag får liksom inte riktigt i...

Av Sara - 20 februari 2011 10:22

Det här är sjukt, men jag har inte bloggat på länge.. Så länge att jag tom hade glömt bort mitt eget lösenord :).. Då är det verkligen illa.. Men tiden finns inte längre, eller jo, om jag skulle vilja så skulle det finnas tid.. Men det är så mycket a...

Av Sara - 2 januari 2011 14:03

Tänkte försöka mig på att summera 2010, ett år som liknat en känslomässig berg- å dalbana, på både gott å ont.. JANUARI Jag å Melvins pappa är på ultraljud, å får se en liten bebis som kickar på Jag känner för första gången hur Melvin s...

Skapa flashcards