Alla inlägg den 15 maj 2010

Av Sara - 15 maj 2010 05:21

Hur sjukt är det att kl 5 vara hur pigg som helst, och absolut inte kunna sova? Varför får man som gravid en helt konstigt dygnsrytm? Träffade några av  "mina" andra maj/junimammor igår för en fika på stan, och diskussionen kom upp om varför nätterna är så svåra att sova på, medans det går hur bra som helst att sova dagtid.. Det var iallafall minst lika trevligt som det brukar vara att träffas..


Efteråt så smet jag in på HM en sväng, och hittade 3 nagellack, ett babyblått, ett turkost och sen ett väldigt rosa.. Fick även tag på lite linnen och tunikor.. Gick förbi mamma-avdelningen lite snabbt och tittade efter fler amningslinnen, men jag är så trött på mammakläder nu, så jag gick tillbaka till "vanliga" avdelningen, och fortsatte plocka på mig där.. Kändes nästan som jag rörde mig på förbjuden mark, när jag gick där med magen i vädret bland alla icke-gravida..


Nähä, om man skulle gå tillbaka till sängen ett tag till.. Har ju ett helt gäng med böcker som bara väntar på att få bli lästa.. Perfekt för mina sömnlösa nätter, för sen lär det ju inte finnas överdrivet mycket tid för det..



Ovido - Quiz & Flashcards