Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Sara - 11 maj 2010 11:18

Imorse gjorde jag en sak som jag inte gjort på länge.. Så fort barnen gått iväg till skolan, så gick jag och la mig igen, och sov till kl 10.. Hur skönt som helst.. Tyvärr känner jag mig inte helt i form idag.. Har huvudvärk som inte riktigt vill ge med sig trots Alvedon och sömn, och sen så känns det allmänt konstigt i kroppen.. Tom Melvin är lugnare än vanligt i magen..


Annars då? Jo, A har varit sjuk i helgen, förkyld och feber, men idag var han så pass pigg så han fick gå till skolan.. Min bakmani fortsätter, fast i lugnare form.. Nu bakar jag bara en sak/dag, fast nu har jag så det räcker så jag får väl hitta på ngt annat sätt att få tiden att gå.. Måste säga att dom 30 dagar som är kvar tills Melvin är beräknad att komma, känns just nu som 30 år.. Varför går tiden så himla långsamt på slutet?

Ovido - Quiz & Flashcards