Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Sara - 20 maj 2010 14:36

  

Jag trodde aldrig att det gick att ha så ont i ett par fötter som jag har, varje steg är som en plåga.. Jävlar i min lilla låda säger jag bara.. Det här är inte mina fötter, det här är ngr köttklumpar.. Det spänner, bultar, sticker och jag-vet-inte-allt.. Att bara vicka på fötterna är ju att glömma, för det stramar så mycket i skinnet.. Skulle jag sticka ner en nål i fötterna så skulle det ge fontäner med vätska.. Å det roliga är att mina vader ser precis likadana ut.. Känns som att jag inte kommer få göra annat än springa och kissa ur mig all vätska efter förlossningen.. Hur är det ens möjligt att få så här? Skor kan jag verkligen inte ha längre, utan nu är det foppatofflor som gäller, och knappt det..

Ovido - Quiz & Flashcards