Alla inlägg den 10 juni 2010

Av Sara - 10 juni 2010 16:15

Okej, du som kallar dig Sandra eller heter det.. Eftersom du skrev att du fullt och helt står för din åsikt, varför kan du då inte vara så öppet ärlig att du även går ut med ditt efternamn? Tycker fortfarande att det är fegt att inte våga stå för det du skriver, eller är du en sån som bara vågar tala om din åsikt när du är säker på att ingen får veta vem du är? För min del så får du tycka precis vad som helst, det bekommer mig inte det minsta eftersom jag har andra runt omkring mig och där deras åsikter verkligen betyder ngt för mig.. Men det vore intressant att få se om du kan stå för vem du är..


Å intresserad är du uppenbarligen eftersom du läser.. Hade du varit totalt ointresserad av mig och det val jag gjort så hade du inte läst bloggen..

Nej du, bättre argument får du komma med..


Dessutom så kan du ju iallafall vara mer påhittig.. För det första så står det ingenstans i den här bloggen vart jag bor mer än i Västerås (hur kan du då veta att vi bor nästan grannar), jag har heller inte ngn granne i närheten av där jag bor som heter Sandra (sånt är väldigt lätt att kolla upp), mina åsikter har jag inte gått ut med speciellt mycket med på bloggen, och inte heller min situation om att jag valde att behålla ett barn trots pappans annorlunda önskemål.. Allt som går att läsa är att vi inte har ett förhållande, och att vi till och från haft en strulig relation..


Nej du, var så rak och ärlig och gå ut med öppet vem du är, annars kan du fortsätta att vara tyst i bloggen, vilket du varit ända fram tills nu..

Av Sara - 10 juni 2010 13:01

Du som är så intresserad av mitt liv att du inte kan låta bli att läsa min blogg, och uppenbarligen heller inte vill att jag ska få barn (se kommentarer under föregående blogginlägg).. Det vore betydligt mer moget och vuxet att öppet gå ut med dina åsikter och stå för det, istället för att "gömma" dig bakom en anonym fasad.. Synd att det fortfarande finns så tragiska och bittra människor..


Karma säger jag bara.. What comes around goes around..

Av Sara - 10 juni 2010 07:10

Dagen B som i bebis, men ingen bebis eller känning till bebis.. Fast oddsen att han skulle komma just idag är ju inte så höga.. Sen finns det ju väldigt punktliga bebisar som kommer på BF, och egentligen borde ju Melvin göra det med tanke på att jag ofta kommer före utsatt tid medan hans pappa ofta kommer efter utsatt tid   .. Å då borde den kombinationen bli ett barn på exakt tid.. Nu är det iofs ett antal timmar kvar på dygnet, men jag har väldigt svårt att se att det kommer att ske ngt idag.. Men det är ju nu det börjar bli spännande på allvar..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~¨

Bäste Melvin,


Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.


Vräkningen kommer att äga rum snarast, dock senast inom 3 veckor. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 100610 (Se bilaga 1, Ultraljudsrapport).


För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig att flytta ut självmant.


Med vänlig hälsning


Hyresvärden Mamma

Ovido - Quiz & Flashcards