Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

Hoho lilla bebisen

Av Sara - 10 juni 2010 07:10

Dagen B som i bebis, men ingen bebis eller känning till bebis.. Fast oddsen att han skulle komma just idag är ju inte så höga.. Sen finns det ju väldigt punktliga bebisar som kommer på BF, och egentligen borde ju Melvin göra det med tanke på att jag ofta kommer före utsatt tid medan hans pappa ofta kommer efter utsatt tid   .. Å då borde den kombinationen bli ett barn på exakt tid.. Nu är det iofs ett antal timmar kvar på dygnet, men jag har väldigt svårt att se att det kommer att ske ngt idag.. Men det är ju nu det börjar bli spännande på allvar..


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~¨

Bäste Melvin,


Härmed varslar jag, i egenskap av hyresvärd, Dig om vräkning.


Vräkningen kommer att äga rum snarast, dock senast inom 3 veckor. Till grund för vräkningen föreligger totalt ointresse från Din sida att följa sedan tidigare överenskommen hyresperiod med slutdatum 100610 (Se bilaga 1, Ultraljudsrapport).


För att underlätta för alla berörda parter ber jag Dig att flytta ut självmant.


Med vänlig hälsning


Hyresvärden Mamma

 
 
Sara Lind

Sara Lind

10 juni 2010 07:18

Du är för härlig. Gillade ditt brev till Melvin skarpt. ;-)

http://saralind.blogspot.com

 
Pernilla

Pernilla

10 juni 2010 09:18

Min stora skrutt, numera snart 14 år, kom på utsatt dag :)

Härligt brev till Melvin :)

Ha en bra dag nu!

http://hastliv.blogspot.com

 
Ingen bild

En som vet

10 juni 2010 12:30

Hoppas han aldrig kommer med en sån egoist till mamma.

 
Karin

Karin

10 juni 2010 12:32

*ha, ha* efter det brevet kommer han ska du se :-)

http://gemini.bloggplatsen.se

 
Annica

Annica

10 juni 2010 13:49

Hahahaha! Hoppas den lille tar dig på orden nu. :D
Det är så jobbigt när de inte kommer när det är sagt. ;)
Alla utom Emmy och Edvin har kommit INNAN dagen D, Emmy kom PÅ dagen D och Edvin väntade i 2-3 dagar. Höll på att bli knäpp.

Och du, En som vet, du har inga barn va?

http://sjubarnsmamman.wordpress.com

 
Monica R

Monica R

10 juni 2010 14:02

Hoppsan, vad kom egoist ifrån? inte intrycket man har av dej precis.. långt därifrån..

så En som vet.. vet inte mycket.. Stå för vad du säger istället för att gömma dej anonymt!

/Monica R

http://mitttvatusentiomedbilder.blogg.se

 
Ingen bild

Marie

10 juni 2010 14:06

Sara ta ej åt dig av vad en anonym person vräker ur sig, Jag tror att du vet var du har dina riktiga vänner och nära och kära som bryr sig om dig och din familj på ett riktigt sätt. Hoppas den lille kille snart vill titta ut. Lycka till

 
Åsa

Åsa

10 juni 2010 17:52

Härlig text,hoppas han lyder dig.
Anonyma kommentarer ska du inte bry dig om.
Kram Åsa

http://klackebo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 31 augusti 2011 21:12

Har precis anmält mig att testa en ny bilbarnstol, AKTA Graco BeLogic.. För er som också är sugna på att testa den så kan ni gå in på http://smartsontestpilot.se/belogic/bli-testpilot/..   Lite info om stolen.. AKTA GRACO BeLogic är en bakåtvä...

Av Sara - 14 augusti 2011 14:17

Här är det värsta sjukstugan just nu.. Först ut var Alexander i onsdags med 40 graders feber å ryggont.. Sen kom Melvin i fredagsnatt med 40 graders feber, och nu är det min tur med tvärtjock hals, näsa och bihålor.. Jag är nästan död, känns det som....

Av Sara - 5 augusti 2011 18:22

Alltså, det här går inte längre.. Jag är urusel på att blogga :).. Det har gått 2,5 månad sen mitt senaste inlägg.. Å ja, vad säger man om det..   Har iallafall haft en helt underbart skön sommar med besök i Gbg och sen hemmaplan, mycket bad osv ...

Av Sara - 24 maj 2011 09:42

Vid mitt sista inlägg använde jag mig av rubriken skamligt, eftersom det hade gått så lång tid sen jag bloggade sist.. Å dessvärre måste jag nu åter igen använda mig av samma rubrik.. Det är helt sjukt vad tiden går, och jag får liksom inte riktigt i...

Av Sara - 20 februari 2011 10:22

Det här är sjukt, men jag har inte bloggat på länge.. Så länge att jag tom hade glömt bort mitt eget lösenord :).. Då är det verkligen illa.. Men tiden finns inte längre, eller jo, om jag skulle vilja så skulle det finnas tid.. Men det är så mycket a...

Ovido - Quiz & Flashcards