Direktlänk till inlägg 10 juni 2010

"Sandra"

Av Sara - 10 juni 2010 16:15

Okej, du som kallar dig Sandra eller heter det.. Eftersom du skrev att du fullt och helt står för din åsikt, varför kan du då inte vara så öppet ärlig att du även går ut med ditt efternamn? Tycker fortfarande att det är fegt att inte våga stå för det du skriver, eller är du en sån som bara vågar tala om din åsikt när du är säker på att ingen får veta vem du är? För min del så får du tycka precis vad som helst, det bekommer mig inte det minsta eftersom jag har andra runt omkring mig och där deras åsikter verkligen betyder ngt för mig.. Men det vore intressant att få se om du kan stå för vem du är..


Å intresserad är du uppenbarligen eftersom du läser.. Hade du varit totalt ointresserad av mig och det val jag gjort så hade du inte läst bloggen..

Nej du, bättre argument får du komma med..


Dessutom så kan du ju iallafall vara mer påhittig.. För det första så står det ingenstans i den här bloggen vart jag bor mer än i Västerås (hur kan du då veta att vi bor nästan grannar), jag har heller inte ngn granne i närheten av där jag bor som heter Sandra (sånt är väldigt lätt att kolla upp), mina åsikter har jag inte gått ut med speciellt mycket med på bloggen, och inte heller min situation om att jag valde att behålla ett barn trots pappans annorlunda önskemål.. Allt som går att läsa är att vi inte har ett förhållande, och att vi till och från haft en strulig relation..


Nej du, var så rak och ärlig och gå ut med öppet vem du är, annars kan du fortsätta att vara tyst i bloggen, vilket du varit ända fram tills nu..

 
 
Åsa

Åsa

11 juni 2010 00:11

Jag skulle nog inte ens lägga ut anonyma underliga kommentarer, utan bara radera dem o vips är de borta.

Håller tummarna för att bebben kommer snart,hoppas du får en bra helg och kanske med bebisen i famnen!
/Åsa

http://klackebo.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 31 augusti 2011 21:12

Har precis anmält mig att testa en ny bilbarnstol, AKTA Graco BeLogic.. För er som också är sugna på att testa den så kan ni gå in på http://smartsontestpilot.se/belogic/bli-testpilot/..   Lite info om stolen.. AKTA GRACO BeLogic är en bakåtvä...

Av Sara - 14 augusti 2011 14:17

Här är det värsta sjukstugan just nu.. Först ut var Alexander i onsdags med 40 graders feber å ryggont.. Sen kom Melvin i fredagsnatt med 40 graders feber, och nu är det min tur med tvärtjock hals, näsa och bihålor.. Jag är nästan död, känns det som....

Av Sara - 5 augusti 2011 18:22

Alltså, det här går inte längre.. Jag är urusel på att blogga :).. Det har gått 2,5 månad sen mitt senaste inlägg.. Å ja, vad säger man om det..   Har iallafall haft en helt underbart skön sommar med besök i Gbg och sen hemmaplan, mycket bad osv ...

Av Sara - 24 maj 2011 09:42

Vid mitt sista inlägg använde jag mig av rubriken skamligt, eftersom det hade gått så lång tid sen jag bloggade sist.. Å dessvärre måste jag nu åter igen använda mig av samma rubrik.. Det är helt sjukt vad tiden går, och jag får liksom inte riktigt i...

Av Sara - 20 februari 2011 10:22

Det här är sjukt, men jag har inte bloggat på länge.. Så länge att jag tom hade glömt bort mitt eget lösenord :).. Då är det verkligen illa.. Men tiden finns inte längre, eller jo, om jag skulle vilja så skulle det finnas tid.. Men det är så mycket a...

Ovido - Quiz & Flashcards