Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Sara - 8 juni 2010 14:53

Jaha, var till Bm idag för att kolla upp mitt blodtryck, eftersom det låg precis på gränsen förra gången.. Å nu ligger det under gränsvärdet, även om det fortfarande är högt för att tillhöra mig.. Men det struntar jag i, så länge det håller sig under det accepterande..


Dessutoms så "busade" jag och Bm till det och körde en rejäl hinnsvepning och massage av livmodertappen.. Så nu är det bara att vänta och se om det ger ngn effekt.. Inom 48 timmar ska det iallafall visa sig, sa hon..

Å visst känns det att hon varit där nere och gjort något.. Har värkar i korsryggen som kommer med 10-15 minuters mellanrum för tillfället sen 1 timme tillbaka.. Men jag tänker inte räkna med ngt, utan är helt inställd på att det kan avta eller i värsta fall bara vara pinvärkar.. Än så länge så andas jag mig igenom dom utan problem, men visst tusan känns dom..


Hon skulle iallafall ha lite koll på mig i datasystemet, och har jag inte fått barn före torsdag så ska hon ta upp mig på ronden, och därmed få order av MVC´s läkare och att ordna en tid hos spec-MVC för diskussion om igångsättning.. Så på fredag ringer hon mig och meddelar vad som sas på ronden, och hur det blir med tid..

Om inget annat händer så har jag en ny tid hos henne på tisdag..

Ovido - Quiz & Flashcards