Alla inlägg den 20 juni 2010

Av Sara - 20 juni 2010 09:40

Alltså, det är ju bara hur mysigt som helst.. Dagarna bara svischar förbi, och det är inte mycket annat jag gör än ammar, byter blöja, sitter och tittar på underverket och fäller en tår lite då och då av lycka..


Imorse blev jag väckt kl 6 av en liten hungrig bebis.. Låg kvar i sängen och ammade, somnade om, vaknade och gosade lite och sen så somnade vi om igen.. Å nu sitter han och sover i babysittern medans jag äter frukost..


Var till återbesöksmottagningen i fredags för en kontrollvikt, och den har börjat stiga, så mat får han i sig iallafall.. Ska ringa BVC på måndag oxå för att få en tid dit.. Sen är det lite annat som jag måste fixa med hos Försäkringskassan, men först måste jag invänta hela hans personnummer, men det bör ju komma nästa vecka..


Nej, nu ska jag passa på att göra mig iordning medans Melvin sover..

         

Ovido - Quiz & Flashcards