Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Sara - 23 juni 2010 15:53

i min egen lilla värld kan man väl säga.. Det händer inte speciellt mycket i mitt liv, men det är såååå skönt att verkligen bara ta dagen som den kommer..


I måndags var jag, Melvin och A till Melvins pappa och hälsade på en stund.. Meningen var att Melvin förutom att få träffa sin pappa, även skulle få träffa sin storebror på sin pappas sida, men det blev inte så.. Men men, vi tar nya tag och gör ett nytt försök imorron istället..


Var iväg till badet igår med mina barn, min mamma och min systerdotter.. Det är verkligen skönt med såna här sommardagar.. Och idag ville barnen till badet igen, men jag valde att stanna hemma för att ta det lite lugnt, så dom gick iväg själva alla 3, och jag och Melvin passade på att mysa lite extra..


Har även varit till BVC idag för inskrivning.. Melvin har ännu inte passerat sin födelsevikt, men det är bra nära, 4700 gram väger han nu.. Vi pratade också om att det kan vara bra att ge extra vaccinationer mot tbc och hepatit B, eftersom Melvins farföräldrar inte är svenska.. Melvin anses därför vara ett "riskbarn", även om han inte är ett "riskbarn" i den bemärkelsen.. Men tydligen är det så att barn, vars föräldrar inte är svenska och på ngt vis härstammar från vissa länder i Europa, ska erbjudas dessa vaccinationer.. Å jag är absolut inte den som säger nej..


Nej, nu börjar det på att spänna lite i brösten, så nu får unge herr Melvin vakna..

Ovido - Quiz & Flashcards