Alla inlägg den 26 juni 2010

Av Sara - 26 juni 2010 11:53

Igår var det då dags att fira midsommar.. Kan ju säga att Melvin sov sig igenom hela firandet som pågick under 4 timmar.. Dessutom var han totalt ovetandes om det intresse som han framkallade.. Alla skulle gratta och titta ner i vagnen.. Dessutom invigde jag bärselen igår när vi gick till midsommarfirandet, och den är verkligen helt suverän, vilket även Melvin verkade tycka då han somnade direkt..


Dragspelsmusik, dans kring midsommarstång (dock var inte jag med och dansade, då jag TYVÄRR just då stod och hjälpte A med att sälja fika åt hans fotbollslag), 5-kamp, fiskdamm, fika å ett jättefint väder bjöd årets midsommarafton på.. Så idag är jag supersnyggt bränd på armarna  ..


Idag kommer min ena syrra på besök och stannar tills imorron.. Händer inte allt för mycket idag, en sk slappdag.. Däremot ska det ju bli fint väder nästa vecka, med början redan imorron så det känns som att de närmaste dagarna kommer tillbringas på badet.. Eventuellt funderar jag på att ta med mig alla barnen och åka till Parken Zoo någon gång nästa vecka, men det kräver en dag med inte fullt lika fint väder.. Inte sååå superroligt att gå omkring i gassande sol, och dessutom så är ju inte djuren lika alerta heller.. Men det återstår att se, det kan ju hända mycket innan dess att vi kommit iväg..

              

Ovido - Quiz & Flashcards