Direktlänk till inlägg 11 april 2010

Buzzat L´oreal Youth Code

Av Sara - 11 april 2010 08:42


Då var det dags att buzza lite för L´oreal youth code.. Enligt L´oreal ska denna produkt innehålla Pro-Gen teknologi som hjälper till att bromsa hudens ålderstecken. Dessutom ska man redan efter någon timme efter första användandet skall man kunna märka av produktens första effekter, för att efter en månad kunna se att rynkorna är tydligt reducerade.


Jag fick hem en antirynk-dagkräm, en antirynk-ögonkräm och ett antirynk-koncentrat. Det sistnämnad ska appliceras vid extra markerade linjer i panna och vid näsvingar.


Jag tycker jag känner mig mjukare och smidigare i hyn efter en tids användning av dagcrémen, men att jag skulle se yngre ut och ha mindre rynkor kan jag inte hålla med om. Jag har inte särskilt mycket rynkor i ansiktet, så det är lite svårt att se om det skett något på den fronten. Tycker inte att jag kan se någon uppenbar skillnad mot före användandet, men som sagt jag känner mig mjukare i huden. Dagkrämen är riktigt behaglig att smörja in sig med och luktar gott, och jag kommer troligvis att köpa dagkrämen när den här burken tagit slut. Tveksamt dock om jag kommer köpa de andra två produkterna, ögonkrämen och koncentratet, då jag inte riktigt kan bedöma om de ger någon effekt alls. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 31 augusti 2011 21:12

Har precis anmält mig att testa en ny bilbarnstol, AKTA Graco BeLogic.. För er som också är sugna på att testa den så kan ni gå in på http://smartsontestpilot.se/belogic/bli-testpilot/..   Lite info om stolen.. AKTA GRACO BeLogic är en bakåtvä...

Av Sara - 14 augusti 2011 14:17

Här är det värsta sjukstugan just nu.. Först ut var Alexander i onsdags med 40 graders feber å ryggont.. Sen kom Melvin i fredagsnatt med 40 graders feber, och nu är det min tur med tvärtjock hals, näsa och bihålor.. Jag är nästan död, känns det som....

Av Sara - 5 augusti 2011 18:22

Alltså, det här går inte längre.. Jag är urusel på att blogga :).. Det har gått 2,5 månad sen mitt senaste inlägg.. Å ja, vad säger man om det..   Har iallafall haft en helt underbart skön sommar med besök i Gbg och sen hemmaplan, mycket bad osv ...

Av Sara - 24 maj 2011 09:42

Vid mitt sista inlägg använde jag mig av rubriken skamligt, eftersom det hade gått så lång tid sen jag bloggade sist.. Å dessvärre måste jag nu åter igen använda mig av samma rubrik.. Det är helt sjukt vad tiden går, och jag får liksom inte riktigt i...

Av Sara - 20 februari 2011 10:22

Det här är sjukt, men jag har inte bloggat på länge.. Så länge att jag tom hade glömt bort mitt eget lösenord :).. Då är det verkligen illa.. Men tiden finns inte längre, eller jo, om jag skulle vilja så skulle det finnas tid.. Men det är så mycket a...

Ovido - Quiz & Flashcards