Alla inlägg under september 2008

Av Sara - 3 september 2008 08:46

Det här är rena rama sjukstugan, men så är det ju den tiden på året nu också, då många virus flyger omkring i luften..


Idag är A hemma från skolan, då han vaknade imorse med huvudvärk. Trots 2 Alvedon så har inte huvudvärken försvunnit ordentligt.. Dessutom ska jag till läkaren med C idag då hon sen i fredags klagat över sveda i underlivet, samt när hon kissar..


Den enda som är riktigt frisk är F, och jag hoppas att hon får fortsätta att vara det..

Av Sara - 2 september 2008 08:22

Nu när M börjar bli bättre med sitt öra, så är det jag som trillar ner i sjukträsket..

I fredags blev jag förkyld, och nu mår jag verkligen piss.. Hostar så jag tror att lungorna är på väg ut genom munnen, ont i skuldrorna, huvudvärk och mår helt enkelt piss.. Ska till familjeläkaren idag för att jag behöver hostmedicin..


*****************************

Har precis kommit hem från läkaren.. Diagnosen akut bronkit och en flaska Cocillana fick jag med mig hem..

Ovido - Quiz & Flashcards