Alla inlägg den 27 september 2008

Av Sara - 27 september 2008 12:57

Idag har M och A varit in till stan på hockeyträning.. Det har varit 4 lördagar med prova-på-hockey, men idag var första gången som vi hade möjlighet att vara med.. Och A är lika road av hockey som förra säsongen, så nu blir det träning 2 dgr/vecka för hans del.. Tycker det är bra att mina barn rör på sig.. Alla 3 spelar ju fotboll, och så A då med hockey..


M har precis åkt iväg till återbruket med en massa gamla rosbuskar som vi har grävt upp.. De som bodde här innan oss verkar ha älskat rosbuskar, medans vi hatar dom.. Så nu är de uppgrävda, och sen får vi se vad som ska planteras där istället.. Tror att jag kommer köpa löjtnanshjärtan och plantera på framsidan, men på baksidan så blir det nog till att så gräs istället.. Gräsmattan blev så mycket större när buskarna kom bort..


När M kommer hem ska vi åka till Uppsala och lämna tillbaka släpkärran som vi lånade av mina föräldrar.. Dessutom ska min pappa och M upp på mina föräldrars tak för att de ska byta tak.. F ska inte med till Uppsala, för hon ska iväg med sin bästa kompis och bowla.. Det börjas redan nu med att inte vilja följa med överallt.. Det är väl lika bra att vänja sig, för det lär bli värre med det ju äldre hon blir..

Ovido - Quiz & Flashcards