Alla inlägg den 21 september 2008

Av Sara - 21 september 2008 08:09

Snart ska nästan hela familjen bege sig iväg på poolspel (dock inte på samma ställe).. Jag & A ska vara i Västerås medans M & C ska vara i Surahammar.. F har en kompis sovandes här, så de 2 får vara kvar hemma..

Direkt efter poolspelet så åker jag till jobbet, och sen kommer inte jag hem förrens ikväll.. Då är min mamma här som ska vara barnvakt imorron, då skolan har stängt.. Jag har inga semesterdagar kvar, och M har första skoldagen på PHS.. Tur att man har snälla föräldrar som ställer upp..


Igår blev jag dessutom med en ny dator.. Den gamla bärbara börjar på att ha gjort sitt, så jag åkte in till OnOff igår, och köpte mig en ny.. Jag som inte har koll alls på datorer litade helt på säljaren, så det blev en Acer 5530-704G32MI.. Höll ju på att dö igår när jag upptäckte att det var en inbyggd webbkamera, så det blev lite "live" samtal på MSN igår..

Och det bästa av allt är att C nu tar över F´s stationära dator = sitter inte vid min dator, och F tar över den bärbara som jag hade innan köpet..
Ovido - Quiz & Flashcards