Alla inlägg den 4 september 2008

Av Sara - 4 september 2008 08:49

Nu börjar jag på att återvända till livet.. Igår orkade jag tom stå och göra en äppelpaj, vilket varit en omöjlighet tidigare när jag var riktigt dålig..

Har iallafall bestämt mig att jag ska jobba på söndag kväll, för då borde jag känna mig riktigt fit for fight igen..

Alla barnen är i skolan, och M är på jobbet.. Det går bättre med hans öra nu, smärtan är borta men örat är långt ifrån bra.. Han går till ÖNH varannan dag för kontroll samt rengöring utav örat..

Det roliga i kråksången är att han är den jag minst anade som skulle få frikort hos sjukvården.. Men på 6 dagar så lyckades han komma upp i summan 900:-, så nu har han gratis sjukvård i 1 år.. Men bara därför så kommer han säkert inte behöva söka vård fler gånger..


Ett annat besvär är ju alla dessa papper som ska fyllas i till försäkringsbolag, resebolag etc om ersättning samt skadeanmälan.. Pappers-Sverige säger jag bara..

Ovido - Quiz & Flashcards