Alla inlägg den 6 september 2008

Av Sara - 6 september 2008 00:30

Ungefär så känner jag mig, förutom att jag heter Sara och inte Madicken..


Nu ikväll har jag bokat en ny Turkiet-resa åt hela familjen i september 2009.. Dessutom så bokade även mina föräldrar samt min syster en resa dit också, på samma hotell.. Den här gången blev det 1 vecka.. M går ju i skolan, så vi kan ju inte vara borta för länge.. Han har ju ångest redan nu över att behöva vara borta från skolan i 5 dagar om 1 år..


Anledningen till att jag bokade redan nu är för att jag tjuvkollade lite på priser etc, och såg att det inte fanns så många stora lägenheter kvar på det hotellet vi ska bo på.. 21,000:- kostar det för oss 1 v med halvpension (frukost och middag).. Hur vi ska få tag på de pengarna vet jag inte, men jag får väl gå på gatan eller nåt.. Nåja, det är 1 år kvar tills dess (många slantar små).. Tur att skatten hinner komma före, så att vi har fickpengar iallafal...

Ovido - Quiz & Flashcards