Direktlänk till inlägg 27 september 2007

Blocket och blodprov

Av Sara - 27 september 2007 18:39

Idag har vi varit till vårdcentralen med C.. Hon har sen i söndags haft väldigt ont i magen i intervaller och haft lätt förhöjd temp, och igår så tröttnade jag och ringde och bokade en läkartid.. CRP var bra, urinsticka visade ingenting så vi fick åka till lasarettet i Västerås och ta lite mer blodprover.. C var jätteduktig, och sa bara aj när de stack henne i armen.. Får väl se om de här proverna säger nånting.. Läkaren sa att det kunde vara en blindtarm som inte riktigt har bestämt sig för om den ska vara inflammerad eller inte.. Men det är bara att vänta och se vad som händer.. Tog en sväng förbi McDonalds sen eftersom hon varit så duktig..


M har ett tag letat efter fälgar som vi ska ha till vinterdäcktill bilen, eftersom vi bara fick sommardäck med när vi köpte den.. Bilskroten skulle ha 1000:- för 4 fälgar, men idag så hittade jag en annons på Blocket om 4 fälgar.. 500:- ville han ha, så nu är M på väg till Eskilstuna för att hämta de.. Tänk vad Blocket kan vara bra till mycket..

 
 
Ingen bild

Hannah H

27 september 2007 19:23

Hoppas det blir bättre snart med Corall. Jag hade också en blindtarm som krånglade i flera år innan den försvann och till råga på allt var jag då havande med Lova i v.30 !! Men kirurgen var sååå duktig och fixade det trots gigantisk bebismage mitt i vägen......
Ja visst är blocket bra !! Har också gjort en del fynd där så som en bil tex.
Kram på dig vännen, !!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 31 augusti 2011 21:12

Har precis anmält mig att testa en ny bilbarnstol, AKTA Graco BeLogic.. För er som också är sugna på att testa den så kan ni gå in på http://smartsontestpilot.se/belogic/bli-testpilot/..   Lite info om stolen.. AKTA GRACO BeLogic är en bakåtvä...

Av Sara - 14 augusti 2011 14:17

Här är det värsta sjukstugan just nu.. Först ut var Alexander i onsdags med 40 graders feber å ryggont.. Sen kom Melvin i fredagsnatt med 40 graders feber, och nu är det min tur med tvärtjock hals, näsa och bihålor.. Jag är nästan död, känns det som....

Av Sara - 5 augusti 2011 18:22

Alltså, det här går inte längre.. Jag är urusel på att blogga :).. Det har gått 2,5 månad sen mitt senaste inlägg.. Å ja, vad säger man om det..   Har iallafall haft en helt underbart skön sommar med besök i Gbg och sen hemmaplan, mycket bad osv ...

Av Sara - 24 maj 2011 09:42

Vid mitt sista inlägg använde jag mig av rubriken skamligt, eftersom det hade gått så lång tid sen jag bloggade sist.. Å dessvärre måste jag nu åter igen använda mig av samma rubrik.. Det är helt sjukt vad tiden går, och jag får liksom inte riktigt i...

Av Sara - 20 februari 2011 10:22

Det här är sjukt, men jag har inte bloggat på länge.. Så länge att jag tom hade glömt bort mitt eget lösenord :).. Då är det verkligen illa.. Men tiden finns inte längre, eller jo, om jag skulle vilja så skulle det finnas tid.. Men det är så mycket a...

Ovido - Quiz & Flashcards