Alla inlägg den 29 september 2007

Av Sara - 29 september 2007 09:01

mår jag faktiskt väldigt bra.. Det var verkligen supertrevligt igår kväll, och jag ska senare efter godkännande från mina kära kollegor lägga upp lite bilder.. Kanongod mat, dryck och många skratt.. Kan en kväll bli bättre? Nackdelen var att jag fick så förbaskat ont i fötterna av mina högklackade stövlar, och sen att jag fick feber som vanligt när jag kom hem.. Kan ngn förklara varför jag alltid får feber, runt 38.1, och ledvärk när jag festar? Låg och hade feberfrossa när jag la mig, men imorse när jag vaknade så var febern borta.. Så här blir det alltid.. Å inte drack jag mycket heller.. 5 cider, 1 glas vitt vin och sen 4 cl Baileys..


Ska försöka ta mig ut i regnrusket och gå till affärn.. Behöver köpa mjölk och sen lite gott inför lördagsmys med barnen...

Ovido - Quiz & Flashcards