Alla inlägg den 11 september 2007

Av Sara - 11 september 2007 07:28

Igår fick M beskedet om att han ska börja jobba som deltidsbrandman.. Det är ngt som han verkligen vill, så jag är verkligen glad för hans skull.. Så v 42-43 ska han gå utbildning på brandstation i Västerås.


Igår upptäckte jag också att en lampa till fläktvredena i bilen slutat lysa. Ringde till Arver nu på morgonen, och frågade om det var så att man kanske kunde byta lampan själv.. Nej, det är inget som jag rekommenderar, fick jag svar.. Då flög fan i mig.. Tror servicekillen att bara för att jag är tjej så kan jag inte fixa saker och ting.. Okej, sa jag, om man är kille, klarar man det då? Nu var det tydligen inte så att det berodde på vilket kön man tillhörde, utan det var väldigt bökigt.. Så imorronbitti ska jag in och lämna bilen för lampbyte.. Ca 300:- för det jobbet..


Ska strax iväg och lämna barnen på skolan.. Därefter ska jag och vovvsingen åka till Sala för att hälsa på min bästa väninna Malin som jag tyvärr inte haft tid att träffa eller prata med sen i maj.. Hon fick ju barn då, och sen har de haft det jobbigt med kolik, det har varit semester osv.. Men idag ska jag äntligen få träffa både Malin och Matilda..

Ovido - Quiz & Flashcards