Alla inlägg den 2 september 2007

Av Sara - 2 september 2007 11:23

Nu har vi äntligen kommit hem från Turkiet.. Landade vid 2 inatt, och var sen innanför dörren strax före 5.. Känns helt okej med lite kyla faktiskt.. Vi har haft helt underbart, värmerekordet en dag var 51,8 grader... Men då stack det rejält i huden.. Annars har vi fördrivit tiden liggandes vid poolen.. Det är nästan så att vi har fått liggsår..


Dock var inte flygresan ner så väldigt rolig.. Jag som är flygrädd började ju naturligtvis att gråta när jag satte mig på min plats.. Men fick hjälp och stöd av en underbar flygvärdinna.. Sen var det väldigt turbulenta områden, som var lite obehagliga.. Men ner kom vi iallafall.. Och hem gick det bra att flyga..


Så fort vi klev innanför dörren imorse så väckte vi barnen med pussar och kramar.. Både vi och barnen har längtat efter varandra rejält, och det här kommer dröja innan vi gör om.. Kunde inte komma hem fort nog, men visst har det varit avkopplande och skönt, och samtidigt ngt som jag verkligen rekommenderar för förhållandets skull.. Bjuder på lite olika bilder från semestern.. Nu är det bara 49 veckor kvar till nästa semester..

Ovido - Quiz & Flashcards