Alla inlägg den 12 september 2007

Av Sara - 12 september 2007 11:42

Upp 5,30 imorse för att lämna A på fritids kl 6,30, eftersom jag skulle vara på bilverkstan vid 7 för att byta fläktvredslampan.. Hade fått info om att det kunde ta ca 1 timme, och därför var jag tvungen att lämna av A tidigare.. Och det var ju helt onödigt.. A kunde ha följt med mig in till bilverkstan och ändå hunnit i tid till skolan, eftersom det tog 15 min och sen var det klart.. Dessutom blev jag 250:- fattigare.. Och det roliga av allt är att själva lampan kostade 20:- exkl moms.. Resten var bara för arbetet.. Verkstadsmännen på Arver måste ha världens bästa löner.. Nej, nu var jag ironisk, men det är helt sjukt att 15 min jobb ska kosta över 200:-.. Nåja, nu lyser det igen så att jag ser när jag kör i mörkret vad fläkten är inställd på..


Dessutom fick jag mig en liten chock igår när M kom hem från föräldramötet.. Och sen blev jag lite skräckslagen så jag var tvungen att genast läsa igenom alla mina inlägg som jag skrivit under det här året som jag bloggat.. Det är nämligen så att A´s klasskompis mamma hittade hit av en ren slump, och detta informerade då M mig om när han kom hem.. Rätt skoj faktiskt att blogg-världen inte är större än så.. Men, det är bara roligt att få vetskap om vilka som läser ens blogg.. Så du får hemskt gärna fortsätta att läsa här.. Vi syns väl på skolan nångång *ler*..

Ovido - Quiz & Flashcards