Alla inlägg den 16 september 2007

Av Sara - 16 september 2007 15:42

Det var en lugn natt på jobbet.. FIck dock springa ner till jouren 3 ggr för att hämta nya patienter som skulle läggas in, men annars var det inte mycket att göra. Dock tar det sin lilla tid när en patient ska läggas in, eftersom det är en del pappersarbete som ska göras.. Kom hem vid 8 imorse, och blev sen väckt vid 13,30.. Har inte hört ett ljud av min familj.. Visserligen var de iväg en stund på fm, då C skulle sjunga i kören.


Sitter nu här och har skickat iväg en skoluppgift, samt väntar på att klockan ska närma sig 17. Ska skjutsa C och 2 kompisar till henne till dansen inne i Västerås.. På vägen hem sen så ska vi stanna till på McDonalds för att äta.. Det är så smidigt att turas om med att skjutsa till dansen.. Nu har den familjen fått köra 2 söndagar i rad, men å andra sidan så får ju jag köra 2 söndagar nu.. Dessutom tänkte jag ta med mig lite skollitteratur så att jag kan sitta och plugga samtidigt som de dansar..

Ovido - Quiz & Flashcards