Alla inlägg den 19 september 2007

Av Sara - 19 september 2007 05:55

Så sitter man här, beredd på en ny arbetsdag. Ute är det kallt.. 2,2 grader så jag har tagit fram fleecekläder åt barnen..

Blev tillfrågad iförrgår om jag kunde gå in en extra natt igen, så nu blir det nattjobb igen på torsdag natt.. Inte helt fel med extrapengarna..


Vad händer iövrigt idag då?

F har bortamatch ikväll, så M ska ställa upp och skjutsa. Själv ska jag sitta hemma och försöka plugga in lite psyksjukdomar..


I förrgår beställde jag 6 par byxor åt A.. Han har växt som en tok under sommaren, så de flesta av hans byxor är för korta.. Sen slank det även ner 6 par nya kalsonger och sen 6 nya par trosor till F.. Tog även och beställa en hel del bikinisar åt mig. Min förra bikini har jag haft i 4 år, och nu i Turkiet så upptäckte jag att tyget hade på att börja gå sönder på överdelen.. Så den bikinin lämnades kvar i Turkiet när vi åkte hem.. Beställde 6 st den här gången, men jag ska inte ha alla utan det var mest av bekvämlighetsskäl som jag beställde så många.. Ngn måste ju passa..

Ovido - Quiz & Flashcards