Alla inlägg den 25 maj 2009

Av Sara - 25 maj 2009 09:29

å jag går i ungefär samma kulörskala..


Igår när jag hade lämnat barnen hos M, så skulle jag sola.. Tänkte att jag skulle utöka min soltid, eftersom jag inte bränt mig på länge nu.. Sagt och gjort, detta innebar naturligtvis att jag även ökade på tiden för ansiktsförstärkningen.. Å det är där som boven i dramat är.. Jag är totalt sönderbränd i hela ansiktet, halsen och ner en liten bit.. Igår gjorde det lite ont när jag tog på huden, men idag gör det inte ont, så lite bättre har det blivit.. Dock är färgen inte allt för rolig.. Går fan i mörkrött, och tänker inte visa mig ute så här.. Kommer absolut inte kunna sola förrän tidigast i slutet av veckan.. Å då ska jag ha den gamla tiden på ansiktsförstärkningen *ler*

Ovido - Quiz & Flashcards