Alla inlägg den 17 maj 2009

Av Sara - 17 maj 2009 11:32

Vill börja med att gratulera Norge till vinsten i ESC.. Är faktiskt helt nöjd med att de vann, även om jag naturligtvis hade velat se Azerbadjan som vinnare..


Inatt trodde jag faktiskt att jag skulle dö.. Satt i godan ro och tittade på ESC, o helt plötsligt så smäller det till ordentligt på mitt vardagsrumsfönster.. Å jag är ju inte som alla andra, utan jag sitter ju kvar som värsta idioten och fattar inte alls vad det var som hände.. Efter nån minut så har jag iallafall fattat att det är nån som har kastat ägg på mitt fönster.. Men hallå, hur roligt är det då på en skala? Men inget tråkigt som inte har ngt gott med sig.. Det här innebar ju att jag var tvungen att tvätta fönster imorse.. Men är det nåt som sitter ordentligt så är det ägg har jag fått erfara.. Men nu är iallafall fönstrena rena.. Man ska alltid försöka se ngt positivt i allt *ler*..


Blev väckt kl 8 imorse av att telefonen levererade ett mess, svarade på det och somnade sen faktiskt om.. Vaknade strax efter kl 9, klädde på mig, svepte en kopp kaffe på ståendes fot och tog sen en promenad till solariumet.. Hem och duscha, och nu sitter jag här och börjar mentalt förbereda mig på 4 dagars arbete med start om 1,5 timme..

Ovido - Quiz & Flashcards