Alla inlägg den 10 maj 2009

Av Sara - 10 maj 2009 08:06

Gud vad sött med en liten bebis.. En bloggkompis till mig fick sitt andra barn för ngr dagar sen, och det finns inget som är så gulligt som en nyfödd bebis.. Å så sätter ju mitt bebissug igång.. Men det är en omöjlighet att få ett till barn.. Känner att jag inte kan gå fram till en kille på stan å fråga: Ursäkta, men skulle du vilja ha barn med mig? *ler*


Sen vet jag att jag bara ser det rosaskimrande i att få ett barn.. Måste försöka intala mig själv att det inte ska börjas om igen med amning, blöjbyten, snuttefiltar, nappar, kräkningar, återigen blöjbyte osv osv.. Eller som sagt, det kan inte börjas om för att det behövs en kille utöver mig själv.. Å just nu så finns det ingen tillgänglig kille, såvida jag inte ska kontakta "spermafabriken" i Danmark.. Men jag vill ju inte ha barn helt själv.. Nej, det är nog lika bra att det inte blir fler barn..

Ovido - Quiz & Flashcards