Alla inlägg den 6 maj 2009

Av Sara - 6 maj 2009 08:28

God morron på er alla mina vänner.. Hoppas att ni får en bra onsdag.. Själv har jag semester, så det kan ju inte bli annat än bra.. Har haft 2 otroligt avkopplande dagar, och jag känner mig som en helt ny människa.. Ingenting nytt har hänt, imorron kommer F hit då jag ska följa med henne till allergimott där hon ska testas mot äpple och pollen.. Så det blir en heldag med henne, och det ser jag framemot.. Sen på fredag kommer alla 3 barnen hit tillsammans med Wilma, och stannar till på söndag.. Lovely!!


På lördag har jag bott själv i 2 veckor, och jag har inte drabbats av ett enda bakslag.. Jag trivs alldeles ypperligt med mitt val att separera, och det enda som jag kan känna sorg över är att kärnfamiljen inte blev en kärnfamilj.. Men samtidigt så vet jag att det inte är ngn större katastrof att separera, utan huvudsaken är att alla mår så bra de bara kan.. Jag mår iallafall kanonbra, barnen verkar ta det hela bra.. Det är väl möjligen M som inte är helt nöjd, men det kan jag inte kräva heller.. Det var ju trots allt han som blev lämnad..

Ovido - Quiz & Flashcards