Alla inlägg den 23 april 2008

Av Sara - 23 april 2008 12:07

Har precis fått mig ett rejält skratt nu..


I dagens Expressen, under Tyck till om tv, så har det kommit in en sms-insändare där det står följande:

" Vilken familj i Nytt Läge som bara står och svär hela tiden. Dåligt ordförråd milt sagt"


Jag skrattade när jag läste detta så jag höll faktiskt på att få en hjärtinfarkt.. Tänker inte på något sätt försvara våra svordomar (som blev en del när vi fick se vårat hus)men denna kvinna som skrev sms´et kan inte ha sett hela programmet, och noterat att vi under själva fördelen så svor vi ingenting.. Jo, M sa fan en gång men annars var det ingenting..

Sen är det så att när man får uppleva ngt som är helt otroligt, så är det inte såååå lätt att hålla inne med svordomar.. Däremot så kom jag på mig själv vid ett tillfälle när vi precis klivit in i huset, och där jag direkt efter min svordom säger oj, just med tanke på att det kom ut ett litet ord ur munnen.. Men sen blev jag så hänförd att jag helt glömde bort att jag faktiskt skulle sändas i tv..
Av Sara - 23 april 2008 08:44

Efter vårat tv-program har sänts så känns det otroligt bra.. Jag tycker att det var ett bra program, och vi har fått sååå många fina kommentarer från kända och okända.. Folk som vi inte känner stannar oss på gatan och pratar om vårat hus, och alla är överens om att vi fick det jättefint och att vi verkligen vara spontana och visade våra känslor med äkthet.. Många har också nämnt att mina tårar, när vi klev in i huset, även framkallade tårar även hos dom, och att de verkligen kunde känna vår lycka och glädje.. Har också pratat med produktionsbolaget som själva var jättenöjda med programdelen, och tyckte att det hade varit jätteroligt att ha ett samarbete med oss.. Kort och gott, jag är oerhört nöjd..

Ovido - Quiz & Flashcards