Alla inlägg den 9 april 2008

Av Sara - 9 april 2008 09:49

Gud, så skönt att vara ledig.. Och att dessutom veta om att jag ska vara ledig i 5 dgr till gör det hela ännu bättre.. Eller ledig och ledig.. Jag är ledig från mitt arbete som ger mig lön.. Dock kvarstår ju arbetet här hemma..


På lördag är det dags för inflyttningsfesten.. Om jag har räknat rätt, så blir vi ca 20 pers som ska festa till, men sen blir det ju alltid avhopp så det kanske blir 15 pers i slutänden.. Det ska verkligen bli superkul, och majoriteten av folket är från mitt jobb.. Ska åka in till stan på fredag och köpa lite alkoholhaltiga drycker till mig och M samt tilltugg.. Sen blir det ngr kompisar som kommer att sova kvar, så jag måste se till så att det finns frukost hemma också på söndag..

Ovido - Quiz & Flashcards