Alla inlägg den 19 april 2008

Av Sara - 19 april 2008 20:52

Nu mår jag så där bra som jag bara gör när jag har fått vara ute och rensat i rabatter.. Hade inget speciellt att göra, men barnen ville så gärna att jag skulle vara ute och hålla de sällskap när de hoppade på studsmattan.. Så då började jag slita i allt dött i rabatten sen i höstas.. Och vips så var en tredjedel av rabatten rensad på allt visset. Och på gräsmattan ligger nu en STOR hög av gammalt skräp.. har tänkt fortsätta imorronbitti igen.. Måste bara komma ihåg att ta med mig sopsäckar som jag ska slänga allt i.. Känns lite lättare att åka till återbruket med sopsäckar fulla med visset.. Nu mår jag verkligen kanonbra, och min seghet som jag kände tidigare, är som bortblåst.. Vissa går i gång på droger, men jag går igång på att rensa i rabatter..

Av Sara - 19 april 2008 17:30

Känner mig rätt sliten idag.. A kruppade hela natten, vilket gjorde att jag vaknade var och varannan kvart av hans kruppande.. Vid 5 gav jag upp, eftersom jag ändå skulle gå upp 5,30 för att göra mig iordning inför jobbet..

Var helvseg hela dagen på jobbet och tiden gick väldigt sakta.. Direkt efter jobbet åkte jag till Coop för att inhandla tvättlina och krokar, då M skulle sätta upp tvättlinan på altan så att vi har mer utrymme att hänga tvätt på. Med 5 i familjen varav 2 barn med fotbollsmatcher och flera träningar i veckan, så blir det en hel del tvätt.. Köpte även ny cykelslang till A´s cykel, och ett nytt cykellås..


Nu ska jag alldeles snart sätta in dagens middag i ugnen.. Det blir lövbiffsgratäng med ädelostsås och pasta till..

Ovido - Quiz & Flashcards