Alla inlägg den 16 april 2008

Av Sara - 16 april 2008 19:24

Så har man sett sig själv på reklamen på TV3 för första gången.. Usch, vad jobbigt det var att se *ler*

Jaja, jag bjuder på mig själv iallafall..

Av Sara - 16 april 2008 08:01

Sitter här och väntar på att klockan ska bli 8,30 så att jag och A kan åka till skolläkaren för rutinundersökning.. Jag flexar nu på morgonen, och det känns konstigt att åka till jobbet och börja vid 9,30.. Dagen kommer ju iofs att bli väldigt kort, men samtidigt så kommer det bli svårt att komma in i dagens arbete när man kommer så här sent.. Vid 13,45 ska jag och min kära underbara arbetskamrat Jessica ha möte med våran chef, eftersom vi är förtroendevalda åt våra respektive fackförbund.. Ska bli spännande att se vad vi ska prata om..


I måndagskväll var det då dags för oss att visas på TV3 som trailer för kommande avsnitt.. Usch, vad jobbigt det var att se sig själv stå i tv och svära *ler*.. Och ännu jobbigare blir det nog på måndag när hela programmet ska sändas..

Ovido - Quiz & Flashcards