Alla inlägg den 5 april 2008

Av Sara - 5 april 2008 11:15

Idag har jag beställt en ny mobil. Hoppas att det går fort att få den, för nästa vecka så jobbar jag nämligen bara måndag och tisdag, och är sen ledig i 6 dagar.. Och då räknar jag med att sitta och fippla med min nya skatt..

Känns rätt skönt att vara ledig så pass länge, och det bästa är att detta görs utan att ta ut en enda semesterdag.. 3 dagar är jag ledig enligt schemat, 2 dagar har jag tagit ut studielön för att slutföra min hemtenta (men det går nog bara åt 1 dag för det, men man vet aldrig) och 1 dag har jag tagit ut kompledighet.


Ska snart åka iväg och börja jobba.. Ska först iväg och uträtta lite småärenden såsom att åka till Stadium och köpa nya benskydd till F och registrera inköpet igår av en ny innebandyklubba till M (hade inte med mig Stadium-kortet), in på H&M och köpa nya strumpor och sist in på Apoteket och registrera ett köp av en ansiktskräm (var billigare om man var PLUS-medlem, och som vanligt så hade jag inte det kortet med mig heller)..


M är ute och håller på att klippa ner en rosbuske (eller om man ska kalla det träd) som vi har mot fasaden.. Dels så hatar M rosor, och sen så rådde besiktningsmannen oss att inte ha ngt så nära grunden då det lättare kommer ner fukt då från rötterna.. Ojdå, nu fick jag order om att sätta på kaffe, så det är väl lika bra att jag gör det då..

Av Sara - 5 april 2008 10:01

Tänk så snabbt det gick att komma upp och gå ut nu på morronen..

Ovido - Quiz & Flashcards