Alla inlägg den 30 juli 2007

Av Sara - 30 juli 2007 04:42

  • Har du körkort och hur länge har du haft det? Om inte, ska/vill du ta? Motivera!

 Jag har haft körkort sedan juni 2003.. Inte så väldans länge, men jag förstår inte hur jag klarade mig innan jag hade det..


  • Äger du en bil, vilket märke? Om inte, skulle du vilja ha en bil om du hade körkort? Motivera!

Vi har en bil i familjen, men det är inte jag som äger den, även fast lånet står på mig också.. Den bilen vi har är en Skoda Octavia kombi -02..


  • Vilken är din favoritbil? Motivera!

Jag har nog inget favoritmärke


  • På vilka sätt tar du dig oftast fram?

Bil eller fots.. Nu har jag ju fått en cykel också, så nu blir det nog bil eller cykel..


  • Vilka fordon har du åkt/skulle vilja åka? (Ex. bil, båt, buss, flyg, spårvagn osv...)

Har åkt bil, buss, tåg, flyg, båt, spårvagn, tunnelbana...

Ovido - Quiz & Flashcards