Alla inlägg den 22 juli 2007

Av Sara - 22 juli 2007 18:14

Av mina föräldrar fick jag min hett efterlängtad svarta servis.. Tycker det är sååå snyggt med svarta tallrikar.. Satt här och fikade och pratade strunt..


Sen tog de med sig A och C hem.. Det funkade inte med det tillfälliga dagiset, utan det var tandagnisslan och gråt varje morgon, så min mamma ska ha A nu den här veckan som kommer.. Sen är det fritids som tar över, och jag hoppas att det blir bättre..


Vad tyst och vilken tid man får över när man bara har 1 barn hemma.. Jag blir lika förvånad varje gång.. Så nu på eftermiddan har jag och F dammsugit och torkat golven.. Hängt lite tvätt ute och gått en promenad med Wilma.. Det är så kul att få lite ensamtid med bara 1 barn och man hinner verkligen med att prata och bara vara.. Dessutom la jag mig och sov en stund också på eftermiddan, och nu har vi precis ätit lite kvällsfika (yoghurt och smörgås)och F har smitit hem till en kompis.. Själv ska jag precis hälla upp kaffet som är klart..

Av Sara - 22 juli 2007 08:49

Idag är det dags att fira mig, även fast jag fyller år först imorron.. Men eftersom jag jobbar då, så blir det firande idag..


Blev väckt av alla 3 barnen som kom med frukost på sängen.. Sen blev det presenter.. Sen tidigare har jag ju fått min torkvinda samt en solsäng (inte för att den har blivit så mycket använd direkt).. Och nu fick jag en brandsläckare och Stieg Larssons andra bok..



Så nu kommer mina föräldrar idag någongång vid lunch... Och för en gångs skull är jag ledig.. Men nu är det 9 arbetsdgr i ett sträck som kommer.. Så nästa onsdag är jag ledig nästa gång..

Ovido - Quiz & Flashcards