Alla inlägg den 29 juli 2007

Av Sara - 29 juli 2007 19:17

Igår efter att jag hade fixat passet så gick jag en sväng på stan.. Var tvungen att fördriva tiden tills jag skulle börja jobba.. Och som vanligt så spenderade jag en massa pengar.. Köpte bla ett par fransgardiner från Hilma som var såååå snygga.. Svarta, och priset var allra bäst.. Ord. pris var 250:- STYCK, men nu kostade de 99:- styck.. Har hängt de framför mina svart/vita panelgardiner i vardagsrummet och det blev skitsnyggt..



Imorron ska jag till IKEA och titta om jag hittar lite annat smått och gott som jag kan ha nytta av i vardagsrummet.. Det blir inga möbler (om jag nu inte skulle råka hitta ngt billigt)utan det är mest lite dekorationssaker jag är ute efter.. Har fått för mig att vårat vardagsrum ska gå i vitt och svart.. Så himla snyggt!!!

Av Sara - 29 juli 2007 05:54

Igår förklarade M att vi skulle åka och köpa en sista födelsedagspresent åt mig efter att jag slutade jobba kl 21,45.. En snabb tanke om vad som har öppet då fick mig att inse att det skulle bli ngt från antingen Statoil eller ICA Maxi.. Men ack så fel jag hade..



I många år har jag önskat mig en cykel.. Har inte haft en ny cykel så länge jag kan minnas, och har sedan säkert 10 år tillbaka inte ens ägt någon.. Och igår kväll hade Cykelringen kvällsöppet, och dessutom rea på hela deras sortiment..



Så nu står en blå citybike här hemma, dock omonterad.. Köpte lås och lyse till också.. Stod och velade mellan hur många växlar jag skulle ha, men till slut gjorde jag valet att jag inte skulle ha ngr växlar alls.. Jag cyklar inte sååå mycket, och här i byn är det plan mark så att växla för upp- och nedförsbackar behöver jag inte..

Ovido - Quiz & Flashcards