Alla inlägg den 27 mars 2010

Av Sara - 27 mars 2010 09:07

Jaha, så var det då dags att uttala sig om Dove VisibleCare..



Helt klart en duschcreme jag kan tänka mig att köpa i framtiden.. Dock vet jag inte om den håller vad den lovar om att huden efter 3 veckor blir synligt vackrare. Men huden blir iallafall både mjukare och smidigare efter ngr dagars användning. Duschcremen luktar gott, och passar alla i familjen. Den är också dryg, och ger ett tjockt och härligt lödder.

Av Sara - 27 mars 2010 04:35

En nackdel med att vara gravid är alla ggr jag vaknar under natten.. Oftast så somnar jag om så fort jag vänt på mig, varit upp å kissat osv osv.. Men ibland så vaknar jag, och kan verkligen inte somna om, som nu.. Men det är ju iofs bara ett sätt för kroppen att vänja sig över alla ggr jag kommer vakna sen på nätterna för att amma Melvin..


Men inatt har varit en natt utan dess like.. Jag har lidit ngt så fruktansvärt av min foglossning (tack vare att jag gick mer igår än jag brukar), så jag har varit beredd att plocka bort mitt blygdben, och vara utan det.. Ett tag visste jag inte hur jag skulle bete mig.. Föreställ er att ngn står och hugger med en kniv i blygdbenet, samtidigt som personen försöker mala sönder det.. Och dessutom med en känsla av överjävlig växtvärk.. Ungefär så kan min smärta från igår eftermiddag och under natten beskrivas..


Å ändå tyckte inte jag att jag gick mycket igår.. Men det är väl bara att inse att ngr större utflykter ner på stan blir det inte fråga om, om jag inte ska behöva kryckor efter det..


Men annars är allt bra.. Får dagligen höra hur stor längtan efter Melvin är från mina andra barn, och det kommer bli en liten pojke som formligen kommer bli bortskämd och överöst med kärlek när han kommer ut.. Barnen verkligen avgudar min mage.. Dom klappar, kramar, pussar och pratar med den vid varje tillfälle som ges.. Helt otroligt roligt att se deras glädje över sitt kommande syskon..

Ovido - Quiz & Flashcards