Alla inlägg den 9 mars 2010

Av Sara - 9 mars 2010 11:13

Jaha, så var det dags för att buzza lite då.. Har fått hem produkter från Dove och Loréal som jag ska testa ett par dagar och sen ge ett utlåtande..


För er som inte vet vad buzza innebär, så kör jag en liten enkel förklaring.. Det innbär att man får prova nya produkter och tjänster.. I gengäld ska jag berätta för mina vänner om produkterna samt ge dom prov av produkten.. Och i slutänden så ger jag feedback till tillverkaren.. Har provat en hel del saker under min tid som buzzador; Kexchoklad apelsin, Kellogg´s special K, Wrigleys extra cool pro, Lambi näsdukar, Flux munskölj, Better by nature hundmat, If gravid widget..


Nu är det då dags för Dove VisibleCare och Loréal Youth Code..


                                                        


Så jag återkommer om ett par dagar med vad jag tyckte om produkterna..

Ovido - Quiz & Flashcards