Alla inlägg den 28 mars 2007

Av Sara - 28 mars 2007 13:28

Hux flux så kom A på att vi hade ngr par gamla rullskridskor nere i källaren.. Försökte ett bra tag att få honom att vänta med att åka tills M kom hem från jobbet, men till slut gav jag med mig.. Så nu är han och den 8-åriga grannpojken ute på gatan utanför och åker inlines...

Av Sara - 28 mars 2007 12:12

Har suttit ute i solen en stund på förmiddagen och småslumrat. Att höra hur A sitter bredvid och leker är verkligen sövande. Men sen blev vi hungriga, så nu ska vi äta lunch, men sen blir det ut i solen igen.. Gäller ju att passa på medans man kan njuta..

En liten enkät som jag fick sänd till mig ang handväska

·Anser du att du behöver använda handväska?
Absolut.. Har massor med saker som jag behöver ha med mig jämt så det skulle inte gå utan handväska.

·Vad har du i din handväska just nu?
Cigg, mobil, plånbok, jobbnycklar, hemmanycklar, läppglans, Internet-dosa till banken, tändare, örhängen, hårsnodd, batteri till min Mp3-spelare, Mp3-spelare

·Vad har du alltid i den utöver plånbok/mobil?
Cigg, hemmanycklar och jobbnycklar

·Vad har du i handväskan som du egentligen skulle klara dej utan?
Örhängen

·Finns det någonstans du inte tar med dej handväska?
Nej, den är nog faktiskt med mig överallt.. Möjligen om jag ska hämta på fritids/dagis och vet att jag inte skam handla osv.. Då plockar jag med mig mobil och cigg och går utan väskan

Och slutligen, ett kort på väskan..

Ovido - Quiz & Flashcards