Alla inlägg den 25 mars 2007

Av Sara - 25 mars 2007 17:01

Äntligen är det vårvärme ute igen.. Har jobbat lördag kväll och sen dag idag..

Var in till stan igår och shoppade lite. A´s cykel gick sönder för ngr dagar sen, och när jag satt och läste morrontidningen så såg jag att Cykelringen hade rea på sina cyklar.. Läget kunde ju inte vara mer än perfekt.. Så vi åkte iväg dit och hittade en cykel åt A.. Utgångspris var 2000:- men efter avdragen rabatt hamnade notan på 800:-.. Helt okej att lägga ut på en cykel..

Sen åkte vi till Onoff, och där fastnade jag för en ny digitalkamera.
Avnjöt en lunch på Pizza Hut, och sen skjutsade M mig till jobbet. Slutade vid 21,30 igår, och sen var det bara hem och sova, eftersom klockan skulle ställas om till sommartid inatt.. Och det kändes imorse kan jag lova. Har varit så trött på jobbet idag, så det blir en tidig kväll för mig..

Väl hemma från jobbet var jag tvungen att prova den nya kameran, så njut av mina alster.
Först är Wilma, sen A och hans nya cykel och sist ett kort på vår utsikt från farstukvisten.

Ovido - Quiz & Flashcards