Alla inlägg den 11 mars 2007

Av Sara - 11 mars 2007 11:23

Har blivit utmanad av MillaVarje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggar som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn.Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.*** Svarar alltid i telefonen.. Hatar om det har ringt ett skyddat nummer när jag inte kunna svara och kan då gå och fundera i timmar över vem som har ringt. *** Älskar när posten kommer, och kan bli sur om inte jag får ta in den och därmed se först vad som kommit. *** Har haft sex på en offentlig badstrand, dock i vattnet*** Har en förmåga att dra till mig mysko människor. De verkar känna av lukten av mig på mils avstånd. *** Gör allt som står i min makt för att slippa köra bil när det är vinter.*** Dricker minst 5 koppar kaffe om dan.. Undra varför jag har magkatarr.Utmanar alla som vill..

Ovido - Quiz & Flashcards