Alla inlägg den 5 mars 2007

Av Sara - 5 mars 2007 07:29

kom barn nr 3 upp och kräktes.. Roligt värre här hemma med 2 magsjuka barn.. Jaja, nu kan vi nog pusta ut när det gäller resan till Stockholm på fredag.. 5 min innan barn nr 3 började kräkas, sa jag åt henne att hon var tvungen att bli sjuk senast imorron för att vi skulle kunna åka.. Snacka om att bli sjuk på beställning.. Återstår att se hur länge jag klarar mig.. Oddsen är inte på min sida känner jag...

Av Sara - 5 mars 2007 06:01

kommer barn nr 2 upp och talar om att hon har kräkts i toaletten. Jaha, då var det dags igen.. Fördelen med barn över 6 år är att de kan sköta sina kräkningar snyggt, dvs kräkningarna placeras på rätt ställe..

Har anmält vab idag, men sen får M vara hemma tis-ons.. 48 timmar efter sista kräkningen/diarrén är det ju som gäller. Det hann gå ca 2 dygn mellan insjukningarna, så det innebär att F isåfall blir sjuk på onsdag.. Å sen är det farligt nära Stockholms-resan på fredag..

Ovido - Quiz & Flashcards