Alla inlägg den 6 mars 2007

Av Sara - 6 mars 2007 11:53

Dags för en enkät igen..

1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?
Nej, punktering är inget som jag ens skulle försöka mig på, men däremot kan jag nog byta torkarblad..

2. Hur äter du ett äpple?
Utifrån och in.. Äter skalet, men inte skrutten.. Det kastas.

3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Kryp är det värsta som finns, näst efter åska.. Så mitt svar är JA!!

4. Big Brother eller Sportnytt?
Väljer nog Big Brother.. Är inget sport-fan..

5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
Kläder..

6. Är du mörkrädd?
Njae, inte så att jag föredrar mörker, men rädd är jag inte.

7. Resmål som fascinerar?
Oj, eftersom jag aldrig varit längre söder ut än Egypten.. Hm, men jag är nog lite fascinerad av Maldiverna.. Dit vill jag åka, och ska också göra det någongång..

8. Ditt senaste telefonsamtal?
Ett jobbsamtal som jag pga sekretess inte kan berätta mer om..

9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
MAGNUS CARLSSON!!!

10. Förrätt eller efterrätt?
Efterrätt..

11. Bästa stunden på dagen?
När det är dags att lägga sig..

12. Tre saker du alltid har med dig?
Mobilen, nycklar och cigg..

13. E-post eller snigelpost?
E-post.. Men snigelpost är härligt.. Har faktiskt ett fåtal snigel-brevvänner, å det är lika roligt det dimper ner ett brev från de..

14. Den senaste komplimangen du fick?
Från M som talade om hur fin jag är..

15. Senaste gången någon skällde på dig?
Det var nog igår när F blev arg för att jag bad henne att städa Pripps bur..

Ovido - Quiz & Flashcards