Alla inlägg den 20 mars 2007

Av Sara - 20 mars 2007 07:45

Jag fattar inte att mina barn kan ha så mycket kläder.. För det kan ju inte vara så att det är jag som handlar mycket åt de.. NÄÄÄÄ!!!

F har säkert 25 tröjor och 15 par byxor.. När hon skulle lägga ner sina rena kläder i byrån så fick de inte plats.. Så nu blev det en akutrensning bland hennes kläder, så nu har C lite kläder som ligger och väntar på att hon ska växa till sig lite.. C har lika mycket kläder hon, så även där måste göras en rensning.. A fick sin byrå rensad för inte så länge sen, så den slipper jag gå igenom..

Däremot måste jag gå igenom min garderob.. Jag får inte in ett plagg till, och man kan ju fråga sig varför jag har kvar tex en lång jeanskjol som var modernt någongång under 98-99.. Nej, projekt rensa Saras garderob står näst på tur..

Undra varför jag helt plötsligt har ett behov av att rensa? Igår var det förrådet och idag garderober..

Ovido - Quiz & Flashcards