Alla inlägg den 19 mars 2007

Av Sara - 19 mars 2007 20:09

Sitter här och är lite småpirrig.. Ska ju event få reda på hur det blir med en fast tjänst för mig den här veckan.. Ska på chefen imorron, men inte om det.. Hoppas på att hon kan ge mig en liten hint om hur det ser ut, även om jag inte kommer föra det på tal.. Har lagt ut en massa auktioner på Tradera nu ikväll.. Fick nåt ryck på eftermiddagen och rensade ut förrådet, och hittade mängder av böcker.. Så istället för att slänga de så kanske det finns andra som vill köpa de för en billig peng..

Av Sara - 19 mars 2007 10:17

Eftersom jag glömde bort att köpa en stegräknare i lördags, så skickade jag efter en istället.. Det blev en SILVA. Fick nu på morgonen ett mail om att den är skickad, så har jag tur får jag den imorron.. Har hunnit med 2 promenader, och igår kväll samt nu så känner jag av detta i smalbenen.. Men, men.. Det är bara att fortsätta.. Ska faktiskt tom lägga fram en intresseanmälan om Vårruset på jobbet.. Vore skitkul om man var flera stycken som kunde gå/springa..

Ovido - Quiz & Flashcards