Direktlänk till inlägg 31 december 2007

Året 2007

Av Sara - 31 december 2007 16:23

Tänkte sammanfatta vad som hänt under året 2007..


Januari

  • Bokade resa enbart för mig och M till Turkiet
  • Tog examen som sjuksköterska
  • Började ett vikariat på heltid som sjuksköterska på psyk
  • F fyllde 9 år

Februari

  • Melodifestivalens första delfinal går av stapeln
  • Får det värsta migränanfallet jag någonsin haft
  • 8-åriga bröllopsdag

Mars

  • Familjen drabbas av magsjuka
  • Åker med tjejerna på Melodifestivalen i Globen och bor på hotell
  • Fick besked om fast tjänst på jobbet

April

  • Fick första solbrännan
  • Var på första husvisningen
  • M fyllde 33 år

Maj

  • Köpte vår "nya" bil
  • C fyller 7 år

Juni

  • Billiga Nisse brinner
  • 22 grader i skuggan kl 8 på morronen
  • Kronprinsessan Victoria kommer på besök i vår lilla "by"

Juli

  • Har min första riktiga semester
  • Åker till Liseberg och Skara Sommarland på semester
  • En hel del regn föll
  • Jag fyllde 32 år

Augusti

  • Lovade mig själv att börja på Friskis & Svettis (vilket jag ännu inte gjort)
  • Åker till Turkiet med M
  • Bokade semeser för hela familjen till Turkiet för sommaren 2008
  • A började förskoleklass, C började 1:an och F började 4:an

September

  • M fick jobb som deltidsbrandman

Oktober

  • Köpte ny digitalkamera
  • Köpte biljetter till Genrepet av Melodifestivalen i Västerås

November

  • A fyllde 6 år
  • Skrev kontrakt på huset vi vann budgivningen på

December

  • Får besked om att jag kommit in på barnmorskeprogrammet
  • Begär tjänstledigt vilket beviljas
  • Tackar ja till barnmorskeprogrammet
 
 
BeaTris

BeaTris

31 december 2007 17:11

Detsamma :)
Gott nytt År

http://beatris.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Hannah

31 december 2007 17:18

Gott nytt år till er också !!

 
E-K

E-K

31 december 2007 19:31

Gott nytt år önskar jag dej och familjen!

http://bjornstigens.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

31 december 2007 19:38

Gott nytt år till dig och din familj.
Johanna med Ebba och Anna

http://eriksdaljojanna.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara - 31 augusti 2011 21:12

Har precis anmält mig att testa en ny bilbarnstol, AKTA Graco BeLogic.. För er som också är sugna på att testa den så kan ni gå in på http://smartsontestpilot.se/belogic/bli-testpilot/..   Lite info om stolen.. AKTA GRACO BeLogic är en bakåtvä...

Av Sara - 14 augusti 2011 14:17

Här är det värsta sjukstugan just nu.. Först ut var Alexander i onsdags med 40 graders feber å ryggont.. Sen kom Melvin i fredagsnatt med 40 graders feber, och nu är det min tur med tvärtjock hals, näsa och bihålor.. Jag är nästan död, känns det som....

Av Sara - 5 augusti 2011 18:22

Alltså, det här går inte längre.. Jag är urusel på att blogga :).. Det har gått 2,5 månad sen mitt senaste inlägg.. Å ja, vad säger man om det..   Har iallafall haft en helt underbart skön sommar med besök i Gbg och sen hemmaplan, mycket bad osv ...

Av Sara - 24 maj 2011 09:42

Vid mitt sista inlägg använde jag mig av rubriken skamligt, eftersom det hade gått så lång tid sen jag bloggade sist.. Å dessvärre måste jag nu åter igen använda mig av samma rubrik.. Det är helt sjukt vad tiden går, och jag får liksom inte riktigt i...

Av Sara - 20 februari 2011 10:22

Det här är sjukt, men jag har inte bloggat på länge.. Så länge att jag tom hade glömt bort mitt eget lösenord :).. Då är det verkligen illa.. Men tiden finns inte längre, eller jo, om jag skulle vilja så skulle det finnas tid.. Men det är så mycket a...

Ovido - Quiz & Flashcards