Alla inlägg den 20 december 2007

Av Sara - 20 december 2007 17:10

Så är man i full gång och letar efter kurslitteratur.. Har fått tag på nästan hela kommande terminens böcker väldigt billigt, men var tvungen att köpa 2 böcker idag, eftersom jag gärna vill ha de i orginal.. De var allt annat än billiga då de kostade 500:-/st..


Har också fått schema för hur våren kommer att se.. Är schemalagd 2 dgr/vecka, vilket känns lagom. Har också skrivit ner vilka av mina turer som jag kan gå in och jobba.. Det blir inte så många/månad, ca 7-9 st.. Får ju inte tjäna för mycket heller, eftersom studielånet då minskar mer än vad det redan gör.. Har nämligen överskrivit fribeloppsgränsen med 20,000:-, vilket ger mig 10,000:- mindre i studielån jan-maj..


Var in till ICA Maxi idag för att storhandla inför julen.. Vet inte riktigt hur jag åstadkom en storhandling med jul och mat för januari inräknat för 2200:-.. Risken finns att vi behöver storhandla en gång till, för det fanns nämligen inte plats kvar i kundvagnen för mer mat.. Det bästa av allt var att jag var på ICA redan 08,15, och det var ungefär bara jag och 50 st till i butiken.. Kan däremot tänka mig hur det är där nu.. *ryser*

Ovido - Quiz & Flashcards